ERGO Hestia zapewnia doskonałe produkty ubezpieczeniowe. Specjaliści od marketingu wiedzą, jak je doskonale wypromować.

W dziale marketingu rodzą się zapadające w pamięć akcje promocyjne, przyciągające uwagę hasła, efektowne materiały i przyjazne klientowi opisy naszych produktów, pomocne nie tylko w momencie zakupu. Dołączając do grona firmowych marketerów, będziesz miał okazję podzielić się swoimi pomysłami podczas kreatywnej burzy mózgów. Zadbasz o wizerunek marki, będziesz wspierał obszar sprzedaży, realizował działania CSR.

Specjaliści HR mają wyczucie do ludzi. Stale szukają nowych talentów na zewnątrz firmy, ale i wspierają naszych pracowników w ich dalszym rozwoju.



Profil pracownika:

  • wyższe wykształcenie marketingowe, zarządzanie, ekonomia, psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • otwarta postawa wobec innych i łatwość budowania pozytywnych relacji,
  • inicjatywa i energia w działaniu,
  • aktywne poszukiwanie rozwiązań,
  • odpowiednie doświadczenie.

Przykładowe stanowiska w obszarze Marketingu i HR:

Specjalista ds. Badań Rynku i Badań Marketingowych

Do zadań Menedżera badań rynku i badań marketingowych należą:

  • tworzenie modeli pozyskiwania danych na temat rynku ubezpieczeń,
  • zarządzanie zebranymi danymi i kreowanie na ich podstawie nowych kierunków działania,
  • aktywne pozyskiwanie i analizowanie danych rynku ubezpieczeniowego.

Specjalista ds. Marketingu

Do zadań Specjalisty ds. Marketingu należą:

  • kreowanie działań i komunikacji marketingowej,
  • tworzenie i egzekucja strategii promocji produktów/zarządzanie kampaniami promocyjnymi,
  • opracowywanie komunikatów i wydawnictw promujących realizowane działania promocyjno-wizerunkowe,
  • projektowanie i optymalizacja kampanii reklamowych,
  • współdziałanie z kontrahentami zewnętrznymi (agencje reklamowe, interaktywne, agencje PR, producenci środków promocji, media).

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Do zadań Specjalisty ds. Marketingu Internetowego należą:

  • prowadzenie działań promocyjnych produktów detalicznych on-line,
  • nadzór nad procesem opracowywania materiałów marketingowych,
  • współtworzenie strategii firmy w zakresie promocji i tworzenia jej wizerunku w internecie,
  • budowa strategii zaangażowania w markę klientów, partnerów i pracowników firmy, ze szczególnym uwzględnieniem technik grywalizacyjnych, ambientowych i interaktywnych oraz jej wdrożenie procesowe i uwzględniające zmiany informatyczne,
  • prowadzenie projektów e-marketingowych (obsługa akcji Biura Marketingu w internecie, obsługa marketingowa projektów IT),
  • nadzór i uczestniczenie w prowadzeniu serwisu www i E-Commerce (aktualizacje, pozycjonowanie, reklama),
  • projektowanie i optymalizacja kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
  • współdziałanie z instytucjami zewnętrznymi (agencje reklamowe, interaktywne, agencje PR, producenci środków promocji, media),
  • propagowanie idei nowych technik marketingowych wśród współpracowników.

Specjalista ds. HR

Do zadań Specjalisty ds. HR należą:

  • całościowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych,
  • ścisła współpraca z menedżerami obszarów w zakresie identyfikacji talentów,
  • koordynowanie procesów związanych z awansami pracowniczymi,
  • bieżące wsparcie w sprawach pracowniczych,
  • koordynacja i prowadzenie szkoleń i warsztatów.



Dołącz do nas !
Używasz starej wersji przeglądarki internetowej!

Używasz starej wersji przeglądarki internetowej, aby korzystać z wszystkich funkcjonalności strony pobierz nowszą wersję przeglądarki. Obsługujemy Internet Explorer 11, Firefox 25, Chrome 30, Edge 25, Safari i nowsze wersje tych przeglądarek

×