Miło nam, że mogliśmy Cię poznać. Poznasz naszą decyzję najdalej w ciągu 14 dni od ostatniego spotkania rekrutacyjnego. Staramy się odpowiedzieć możliwie szybko, bo wiemy, że to ważne dla każdego, kto stara się o pracę.
Tak. Wiemy, jak ważna dla każdego jest informacja zwrotna, dlatego dostaniesz ją od nas na pewno. Odpowiadamy na wszystkie zgłoszenia kandydatów i kandydatek, nawet jeśli nie decydujemy się na nawiązanie współpracy czy zaproszenie na rozmowę.
Oczywiście. Zachęcamy, by spróbować jeszcze raz – może w innych okolicznościach lub w przypadku oferty innego stanowiska powiedzie Ci się lepiej? Do procesu rekrutacyjnego w ERGO Hestii można podchodzić wielokrotnie.
Oczywiście! Jeśli uważasz, że Twoja kandydatura jest odpowiednia w przypadku kilku różnych stanowisk, nie zwlekaj i aplikuj. W procesie rekrutacji wspólnie określimy, gdzie najlepiej wykorzystać Twoje umiejętności i doświadczenie.
Nie, nie musisz zawracać sobie tym głowy. Wideo rozmowy przeprowadzamy za pośrednictwem Microsoft Teams. Nie wymagamy od kandydatów i kandydatek dostępu do innych komunikatorów.
To, na ile spotkań możemy Cię zaprosić, zależy od procesu rekrutacyjnego powiązanego z wybranym stanowiskiem. Na ogół są to dwa spotkania. Zdarza się, że dodatkowo towarzyszy im zadanie rekrutacyjne, o którego wykonanie możemy Cię poprosić.
Ponieważ jest to okazja, by poznać się nawzajem, porozmawiamy o Twoich zainteresowaniach, doświadczeniu, a także oczekiwaniach zawodowych. Ty również dowiesz się więcej o nas – o samej ERGO Hestii, ale też o konkretnymstanowisku, na jakie aplikujesz oraz o powiązanym obszarze firmy. Opowiemy CI również, jak będzie wyglądać cały proces rekrutacyjny. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania czy wątpliwości.
Tak. Zazwyczaj w spotkaniu uczestniczą dwie osoby: potencjalny przyszły przełożonylub przełożona oraz specjalista lub specjalistka do spraw rekrutacji.
Rzeczywiście, możemy Cię poprosić o wykonanie zadania rekrutacyjnego. W zależności od jego specyfiki dostaniesz na jego wykonanie czas w trakcie spotkania lub już po nim. Szczegóły zależą od konkretnego stanowiska, na jakie aplikujesz. Pamiętaj, że jeśli coś jest dla Ciebie niejasne, zawsze możesz dopytać podczas spotkania.
Jeśli znajomość języka obcego jest wymieniona wśród wymagań dotyczących stanowiska, na które aplikujesz, oczywiście możemy chcieć przekonać się, jakie są Twoje kompetencje w tym zakresie.
Są dwie możliwości: spotykamy się online albo stacjonarnie, w biurze ERGO Hestii. O szczegółach poinformujemy Cię z wyprzedzeniem, podczas rozmowy telefonicznej.
Z reguły spotkanie rekrutacyjne trwa około godziny. To bezpieczny czas, jaki możesz sobie zarezerwować. Rozmowa może się jednak nieco przedłużyć. To zależy przede wszystkim od etapu rekrutacji. Zawsze staramy się uprzedzić kandydatów i kandydatki, jak długo potrwa spotkanie.
Podczas spotkania rekrutacyjnego zapytamy Cię o Twoje oczekiwania finansowe. Przemyśl i przygotuj odpowiedź na to pytanie. Ofertę wynagrodzenia ze strony ERGO Hestii poznasz na koniec procesu rekrutacyjnego, jeśli otrzymasz propozycję zatrudnienia.
Oczywiście. Cenimy informację zwrotną, dlatego nigdy nie zostawiamy kandydatek i kandydatów bez odpowiedzi związanych ze wszystkimi rozmowami rekrutacyjnymi.
Od początku będzie Cię wspierać Opiekun (Buddy), czyli osoba, która odpowie na Twoje pytania i pokieruje w pierwszych zadaniach. Zależy nam na tym, by każda zatrudniana osoba mogła dobrze poznać swoje miejsce pracy, spokojnie dołączyć do zespołu i wdrożyć się w obowiązki. Rozpoczynając z nami pracę, będziesz równolegle poznawać ERGO Hestię i szkolić się kierunkowo na danym stanowisku. Co więcej, będziesz mieć okazję, by porozmawiać o swoich postępach podczas regularnych rozmów z osobą przełożoną. Feedback to podstawa!
Chętnie opowiemy Ci o tym, ponieważ stawiamy na rozwój pracowników i pracowniczek. W zespole ERGO Hestii nie brakuje okazji do rozwoju i awansu, zarówno poziomego, jak pionowego. Jeśli chcesz wiedzieć, co to konkretnie oznacza w przypadku stanowiska, na które aplikujesz, koniecznie dopytaj o szczegóły podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Możesz dopasować plan dnia do swoich upodobań. W przypadku większości stanowisk w ERGO Hestii możesz elastycznie rozpoczynać dzień pracy w przedziale od godziny 7.00 do 9.00. Natomiast w obszarze call center obowiązuje system zmianowy: od godziny 8.00, 9.00 lub 10.00.
Nie, pracujemy tradycyjnie w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Zależy nam, aby ubiór naszych pracowników wpisywał się w styl smart casual lub casual. W przypadku oficjalnych spotkań wskazany jest strój biznesowy.
Oczywiście! Bardzo stawiamy na pracowników i pracowniczki, którzy już są w naszej firmie i chcą zdobywać nowe kompetencje. Ścieżka awansu w ERGO Hestii zależy od konkretnego stanowiska. Więcej informacji możesz znaleźć w zakładce Rozwój.
Dobrze, że o nie pytasz, bo jest ich naprawdę sporo i obejmują one wiele obszarów: od bogatych możliwości rozwoju zawodowego po konkretne wsparcie pracowników i pracowniczki w łączeniu pracy z życiem prywatnym, rodzinnym czy dbałością o zdrowie. Koniecznie zajrzyj do zakładki Benefity na stronie głównej, gdzie znajdziesz szczegóły.
Dziękujemy, że o to pytasz, jednak w naszej firmie nie zdecydowaliśmy się na taką opcję. To bardzo przemyślana decyzja. W przypadku większości stanowisk oferujemy możliwość pracy w systemie hybrydowym.
O szczegółach systemu ERGO Hestii w kontekście konkretnego stanowiska, na które aplikujesz, opowiemy Ci podczas spotkania rekrutacyjnego.