Obsługa Klienta

Lubisz ludzi i chętnie z nimi rozmawiasz? Pomaganie innym i dzielenie się wiedzą daje Ci radość? Takich ludzi potrzebujemy. Zależy nam, żeby klienci ERGO Hestii mieli kontakt z osobami, które nie tylko kompetentnie podzielą się z nimi wiedzą o ubezpieczeniach, ale też pomogą też rozwiązać ewentualny problem. Będą przy tym otwarci i życzliwi. Często właśnie postawa i styl pracy naszych konsultantów i konsultantek sprawiają, że klienci zostają z nami na dłużej.

Kiedy trafiłam do ERGO Hestii, świat ubezpieczeń był dla mnie czymś zupełnie nowym. Zaczynałam pracę w infolinii, więc poznawałam go bardzo intensywnie na szkoleniach i dzięki wsparciu bardziej doświadczonych pracowników.

Już po kilku miesiącach dołączyłam do zespołu obsługi agenta na czacie, zamieniając słuchawkę na klawiaturę. Tam zetknęłam się z nową perspektywą obsługi ubezpieczeń, skupioną na procesie wystawienia polisy oraz wsparciu pośredników w obsłudze posprzedażowej.

Przez rok zdobywałam nową wiedzę, umiejętności i doświadczenia, by awansować i trafić do zespołu mentorskiego. Pracuję w nim do dziś, pomagając koleżankom i kolegom z naszego obszaru w codziennej pracy, a także szkoląc nowych konsultantów i konsultantki. W pięć lat przeszłam tę drogę: od nowicjuszki do mentorki.

W codziennej pracy cenię to, że mogę w niej efektywnie wykorzystywać swoje umiejętności i mocne strony. Satysfakcję dają mi sytuacje, gdy udaje mi się skutecznie pomóc pracownikowi w bardziej skomplikowanej sprawie. Albo gdy po przeprowadzonym szkoleniu widzę i słyszę, że uczestnicy są z niego zadowoleni.

Jeżeli szukasz miejsca, które pozwoli Ci naprawdę dużo nauczyć się o ubezpieczeniach, a także rozwinąć umiejętności i zdobyć nowe kompetencje, nie zastanawiaj się dłużej. Zwłaszcza jeśli lubisz kontakt z innymi ludźmi i chcesz pracować w różnorodnym, zgranym zespole. Do zobaczenia wkrótce na szkoleniach!

Zdjęcie Nikola Bieniewska-Rusak

Nikola Bieniewska-Rusak

Główna Specjalistka ds. Wsparcia Merytorycznego