Nasz sukces zbudowaliśmy dla ludzi i dzięki ludziom.

Oprócz doświadczenia, wiedzy i umiejętności, odpowiadających potrzebom konkretnego stanowiska, szukamy w pracownikach innych zalet: ambicji, godnej postawy i zbieżności wyznawanych wartości z naszą kulturą korporacyjną. Jeśli uważasz, że będziesz odpowiednim człowiekiem na odpowiednim stanowisku, po prostu zacznij od kroku nr 1, a potem daj z siebie wszystko!

1. Wysłanie CV

Zdecydowałeś się aplikować na wybrane stanowisko? Do dzieła – wyślij swoją aplikację za pomocą formularza online.

2. Zaproszenie na rozmowę

Jeżeli Twoja aplikacja odpowiada stanowisku, na które aplikujesz – musimy Cię bliżej poznać! Zaprosimy Cię na rozmowę na żywo lub za pośrednictwem komunikatora video.

3. Spotkanie

W zależności od stanowiska – jedno lub dwa. Jeśli pierwsze – najczęściej prowadzone przez HR Biznes Partnera – zakończy się pomyślnie, podczas drugiego spotkasz się już z przyszłym przełożonym.

4. Decyzja

Niezależnie od rozstrzygnięcia, w ciągu 14 dni od spotkania dostaniesz od nas informację o wynikach rekrutacji (telefonicznie lub mailowo). Powodzenia!




Dołącz do nas!
Używasz starej wersji przeglądarki internetowej!

Używasz starej wersji przeglądarki internetowej, aby korzystać z wszystkich funkcjonalności strony pobierz nowszą wersję przeglądarki. Obsługujemy Internet Explorer 11, Firefox 25, Chrome 30, Edge 25, Safari i nowsze wersje tych przeglądarek

×